Alla inlägg under juli 2009

Av Karin Jansson - 11 juli 2009 22:56

Nu har lillgumman kunnat krypa i lite drygt en vecka! Det började när hon fick syn på en spindel som kilade över vardagsrumsgolvet..hon glömde helt bort att hon inte hade tänkt lära sig krypa utan stack iväg på spindeljakt..hon har en lite speciell krypstil haha, men som man säger alla sätt är bra utom dm dåliga haha


Ha det gott!

Av Karin Jansson - 4 juli 2009 23:41

Nu har vi börjat komma till rätta här hemma..men det tar på krafterna att flytta puh! Njuter just nu av det svalare vädret(ajaj bli inte arga nu soldyrkare) Kajsa kunde inte sova så bra när det var så hett ute (och inne!) och när temperaturen stiger över 25 grader blir Mickes humör botten(sorry gubben men det är sant)..Hur som helst så är det skönt med svalare dagar emellanåt så man får krypa ihop och mysa i soffan..extra mysigt nu när vi har köpt en riktig mysarsoffa att slappa i, utsövda, på bra humör och kramsjuka!


Här kommer lite bilder som utlovat...

Hmm blev lite konstig ordningtidsmässigt på korten men det spelar ju inte så stor roll.

 ................................

Midsommarafton i Södra Bergfors tillsammans med min lillebror Conny och min lillasyster Malin med familj..

Kajsa får en midsommarpuss av sin kusin Sonny :)

Kajsas kusin Linus fyller snart 2 år och hade fullt sjå med att spana in sin storebrors cykel :) 

Man måste ju smaka på sanden när man är på stranden ..eller hur ??



Hehe tur att det är min blogg så följande psykobilder innefattar endast (i ordning) syrran med den senaste frisyren, Johan (syrrans gubbe)..haha lägg märke till frillan på han också hahahahaha jag får ooont i magen hihihi), min bror Conny (på mammas sida) 18 år som testar en typisk högstadie posé hehe och så klart mingosegubbe som man skulle kunna tro lyssnar på lena PH..men ärligt talat vet inte riktigt vad som spelades när jag tog bilden hihihi men det ser ut att göra ont iaf!







.............


Min lillebror Daniel (på pappas sidan) tog studenten :)!

Min lillasyster Malin och Kajsa



.................................


 "skumpa" och "trerätters" blev den första måltiden i nya bostaden ;)


....................................

  Kajsas första flygtur och besök hos sin farbror Magnus med familj i Stockholm (Bagarmossen)

 

Mickes storebror Magnus med Hjalmar i famnen 

Jenny med Hjalmar i bärsele

 Theodor visar Micke sina trix


 Kajsa och Theodor







 
Ovido - Quiz & Flashcards